Loos Alarm The Party

Loos Alarm The Party

MATRO

MATRO is een dynamische DJ die met zijn unieke stijl en veelzijdige muzieksmaak een vaste plek heeft veroverd in de clubscene. Zijn sets zijn een explosieve combinatie van de nieuwste urban beats, zwoele Afro vibes, en de grootste hits van het moment, wat zorgt voor een onvergetelijke ervaring op de dansvloer.
Matro’s passie voor muziek en zijn vermogen om het publiek in beweging te krijgen, maken hem een zeer geliefde DJ. Naast zijn indrukwekkende optredens in Nederland, draait hij ook internationaal, met regelmatige sets in populaire party bestemmingen zoals Mallorca en Lloret de Mar. Kortom: een set om naar uit te kijken!

DJ HADLESS

DJ HADLESS is al op jonge leeftijd begonnen met draaien in lokale clubs, hier heeft hij zich doorontwikkeld tot gevestigde naam in de DJ scene. Festivals als outrageous, riverbeats en echt feesten zijn er zomaar een paar van zijn lijst. Verwacht een energieke set met feestknallers, de lekkerste remixes en een lekker plaatje hardstyle hier en daar!

ZX

ZX was er vroeg bij met zijn DJ carrière, op jonge leeftijd werd hij lightjockey in Weert. Inmiddels heeft hij een grote passie ontwikkeld voor House. Je zult hem steeds vaker voorbij zien komen want deze man is flink aan de weg aan het timmeren!

Verwacht een knallende set met house, bass house, uk garage en een flinke dosis drum & bass!

LOOS ALARM

Bij LOOS ALARM THE PARTY kunnen deze boys natuurlijk niet ontbreken. Loos alarm host deze avond, en ze zullen zelf ook een knaller van een set draaien! De boys van loos alarm zijn de local Dj’s van de soos maar draaien ook op menig feest in de regio en daarbuiten. Hun set zal bestaan uit hitjes, meezingers, remixes en nog veel meer waar jij niet op stil kan blijven staan! 100% feest gegarandeerd!

MISSES & MAESTRO’S SOUNDSYSTEM

De boys van MISSES & MAESTRO SOUNDSYSTEM laten alle dames los gaan op de lekkerste moombathon en hitjes! Ook de heren kunnen zich perfect vermaken op de set van deze boys! Met een eigen reeks aan events onder de naam misses & maestro hebben zij al menig event uitverkocht in Roermond! Geen onbekende dus in het Roermondse uitgaansleven!

Laat je verrassen door de lekkerste tunes en de heerlijkste remixes!

DEEJOB B2B DJ VINCE

Deze twee boys hebben individueel al enkele keren op het soos podium gestaan. Dit was al een groot succes, maar nu is het tijd om er nog een schepje bovenop te gooien met een heerlijke collab van deze boys! Laat je verrassen door een heerlijke set met onder andere House van DEEJOB en lekkerste stamp plaatjes van DJ VINCE, maar deze boys zijn van alle markten thuis dus verwacht nog veel meer!

okt 04 2024

Date: 4 oktober